Ақпарат

«Е-ӨТІНІШ» ЖҮЙЕСІНДЕ ЖҰМЫС ІСТЕУ – ХАЛЫҚПЕН ТИІМДІ ДИАЛОГ ҚҰРУДЫҢ ТЕТІГІ

Түлкібас ауданында «Е-Өтініш» ақпараттық жүйесінде жұмыс істеу барысын түсіндіру және әдістемелік көмек көрсету мақсатында семинар-кеңес өтті.

Аудан әкімдігі аппаратының басшысы Фархад Байтуғановтың төрағалығымен өткен жиынға аудандық дербес бөлім басшылары, кент және ауылдық округ әкімдері мен жауапты мемлекеттік қызметшілер қатысты.

Семинарға арнайы қатысқан Түркістан облысы әкімінің аппараты жанындағы өтініштердің қаралуын бақылау бөлімінің басшысы Айдана Әмірбекқызы ҚР Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің талаптары мен «Е-Өтініш» жүйесінде жұмыс жүргізудің тәртібін кеңінен түсіндірді. Сондай-ақ мемлекеттік органдар үшін өтініштерді тіркеу, өңдеу, мерзімінде жауап беру және жүйеде дұрыс жұмыс жүргізу талаптарын нақтылап берді.

Жиын барысында 2025 жылдың І жартыжылдығындағы Ашықтық индексінің бағалау нәтижесі мен азаматтық өтініштер бойынша 10 айда атқарылған жұмыстар сараланды.

Мемлекеттік органдардың халықпен кері байланысын нығайтып, өтініштерді сапалы әрі уақытылы қарау қажеттігі айтылды. Бұнымен қоса, басшыларға бақылауды күшейтіп, кемшіліктерге жол бермеу жөнінде нақты тапсырмалар берілді.

Семинар-кеңестің нәтижесінде атқарушы органдар мен мемлекеттік қызметшілердің халықпен тиімді диалог орнатуға деген міндеттемелері артты. Мемлекеттік қызмет саласында ашықтық пен есеп берудің маңызы жылдан-жылға ұлғайып келеді, себебі азаматтар өз өтініштеріне жылдам және нақты жауап алуға құқылы. Бұл тұрғыда «Е-Өтініш» жүйесінің ролі айрықша. Жүйе арқылы өтініштерді тіркеу, өңдеу және жауап беру процесін жеңілдетуге мүмкіндік береді, әрі мемлекеттік органдардың жұмысын автоматтандыру арқасында жұмыс сапасы мен уақытты үнемдеу қамтамасыз етіледі.

Сонымен қатар, жиында қабылданған жаңа әдістемелік нұсқаулар мен процестердің негізінде алдағы уақытта азаматтардың өтініштеріне деген реакцияның жылдамдығы мен тиімділігі артады деген сенім бар. Аудандық әкімдіктер мен басқа да мемлекеттік мекемелер үшін маңызды міндет – бұл өтініштердің тиісті деңгейде қаралуын қамтамасыз ету ғана емес, сонымен қатар оларды шешу кезінде азаматтардың мүдделерін қорғау. Бұл процесс мемлекеттік органдар мен халық арасында өзара сенімділікті нығайтуға да әсер етеді.

Алдағы уақытта «Е-Өтініш» жүйесінің мүмкіндіктерін кеңінен пайдалану арқылы жергілікті билік пен халық арасындағы коммуникация жаңа деңгейге көтеріледі деп күтілуде. Бұның барлығы әкімшілік рәсімдердегі ашықтық пен есептілікті арттырып, тұрғындардың мемлекеттік қызметке деген сенімін күшейтеді. Осының арқасында әлеуметтік және экономикалық мәселелерді шешуде тиімді әрі жедел жауап беру мүмкіндіктері пайда болады.

Қатысты жаңалықтар

ТӨЛЕБИ ӘКІМІ АРЫЗ-ӨТІНІШТЕРДІ МҰҚИЯТ ТЫҢДАП, ШЕШУ ЖОЛДАРЫН ТАЛҚЫЛАДЫ

azatmedia

ОРДАБАСЫЛЫҚТАР АЛДАҒЫ ЖЫЛЫ 100 ПАЙЫЗ ТАБИҒИ ГАЗБЕН ҚАМТЫЛАДЫ

azatmedia

Қауіпсіз әрі ыңғайлы

azatmedia